Гейченко Катерина Іванівна
доцент, завідувач кафедри мовної підготовки
Під час навчання закріплюються знання, удосконалюються мовні, мовленнєві та комунікативні навички та вміння, розширюється обсяг загальновживаної та професійної лексики, відпрацьовуються навички та вміння роботи з текстами різної тематики.СРС «Навчально-професійна сфера медичного спілкування», 46 годин: 20 годин - 1 семестр, 26 години - 2 семестр).
до знань: - граматичні структури, мовні звороти, різні види відношень, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння і продукування широкого кола текстів суспільно-побутової, публіцистичної та професійної сфери; - широкий діапазон словникового запасу (у тому числі термінології), що є необхідним в академічній та професійній сферах. до умінь: - мовлення: а) ставити питання; б) виконувати опис та характеристику предмета та явища; в) робити повідомлення медичного характеру в рамках тематики передбаченою тематичним планом. - читання: а) читати адаптовані тексти медичного характеру з високим ступенем самостійності; б) читати адаптовані тексти медичного характеру із задовільним рівнем розуміння; в) мати широкий активний словниковий запас читання адаптованих текстів медичного характеру; г) переглядати великі за обсягом тексти, щоб знайти необхідну інформацію. - письмо:а) анотувати та реферувати тексти різних сфер; б) фіксувати інформацію, отриману під час читання тексту; в) складати письмове повідомлення, що відображає певний комунікативний намір. - граматика: володіти лексико-граматичними структурами та кліше, необхідними для розуміння текстів та спілкування. - лексика: володіти широким діапазоном словникового запасу медичної термінології а також лексики повсякденного вжитку.
Методи контролю 1. Поточний контроль здійснюється за допомогою онлайн-тестів різних типів та рівнів складності. Кожне завдання оцінюється системою окремо. Загальна оцінка з кожної теми курсу складається з суми завдань цієї теми. 2. Підсумковий контроль здійснюється після проходження курсу та отримання позитивного (достатнього) результату. Відбувається на аудиторному занятті в комп’ютерному класі.
доцент, завідувач кафедри мовної підготовки
старший викладач кафедри мовної підготовки
викладач