Даниленко Людмила Вікторівна
старший викладач кафедри мовної підготовки, кандидат філологічних наук
Під час навчання закріплюються знання, удосконалюються мовні, мовленнєві та комунікативні навички та вміння, розширюється обсяг загальновживаної та професійної лексики, відпрацьовуються навички та вміння роботи з текстами різної тематики.
Знання та вміння. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні. Знати:граматичні структури, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння і продукування широкого кола текстів суспільно-побутової, публіцистичної та професійної сфери; широкий діапазон словникового запасу (у тому числі термінології), що є необхідним в академічній та професійній сферах. Вміти: Мовлення: а) ставити запитання; б) описувати зовнішність, стан і сутність об’єктів, явищ та осіб; в) виражати ставлення до процесу, характеру людини; г)робити повідомлення медичного характеру в рамках тематики передбаченою тематичним планом.Читання: а) читати адаптовані художні тексти з високим ступенем самостійності; б) читати адаптовані художні тексти із задовільним рівнем розуміння; в) мати широкий активний словниковий запас читання адаптованих художніх текстів; г) переглядати великі за обсягом тексти, щоб знайти необхідну інформацію. Письмо: а) анотувати та реферувати тексти різних сфер; б) фіксувати інформацію, отриману під час читання тексту; в) складати письмове повідомлення, що відображає певний комунікативний намір./ Граматика: володіти лексико-граматичними структурами та кліше, необхідними для розуміння текстів та спілкування. Лексика: володіти широким діапазоном словникового запасу медичної термінології а також лексики повсякденного вжитку..
старший викладач кафедри мовної підготовки, кандидат філологічних наук